Integracja

Prosta integracja z systemem sklepowym Shoper, Allegro, Magento.

Plik XML/CSV

Szybki import pozwoli natychmiastowo
rozpocząć sprzedaż w Twoim systemie
sprzedażowym.

Pakiet na start

Poznaj zestaw startowy. Skontaktuj się
z naszym przedstawicielem w celu
uzyskania indywidualnej oferty.

FAQ

Dostępne tutaj pytania i odpowiedzi z pewnością pomogą Ci z obsługą systemu All-Safe™ Booster. Wszystko po to, aby sprzedaż i produkcja była jeszcze łatwiejsza!

Rozpoczęcie sprzedaży

Dowiedz się, jak rozpocząć sprzedaż oraz z czego składa się zestaw startowy.

W skład zestawu wchodzą m.in.: ploter tnący folie ochronne, drukarka, smartfon Huawei z zainstalowaną aplikacją All-Safe™, folie ochronne oraz etui, których pakiet jest indywidualnie dobierany podczas składania zamówienia. Szczegółowy skład zestawu możesz zobaczyć tutaj.
Wycięcie folii ochronnej z certyfikowanego, dostarczonego przez 3mk Protection materiału trwa niecałe 3 minuty. Zobacz tutaj, jakie to proste.

Zestaw startowy wysyłamy w ciągu 24h od złożenia zamówienia.

Tak. Nasi serwisanci mogą przeprowadzić dedykowane szkolenie w Twoim punkcie lub on-line. Skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy allsafe@3mk.pl, aby umówić dogodny dla Ciebie termin. Dodatkowo przygotowaliśmy instrukcje w formie wideo, które pomogą Ci w stawianiu pierwszych kroków z systemem. Znajdziesz je tutaj.

Serwis dostępny jest przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Numer kontaktowy: +48 532 516 620 Adres e-mail: allsafe@3mk.pl

Realizacja sprzedaży i realizacja zamówień produktów u producenta

Zapoznaj się z informacjami na temat pakowania towaru oraz dostępności na poszczególne modele telefonów.

Zamówienia realizujemy na bieżąco. W przeciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia wysyłamy produkty do klienta.

Armor Case dostępny jest na 140 modeli, a Satin Armor Case na 35 modeli.

Nieograniczoną ilość modeli telefonów. Do systemu stale dodajemy nowe modele telefonów. Nowy model jesteśmy w stanie dodać w przeciągu 24 godzin.

W zestawie znajdują się specjalnie przygotowane opakowania, w które zapakujesz towar dla klienta. W kartonie mieści się etui i folia ochronna.

Koszty produktów i żywotność materiałów

Dowiedz się, jakie są koszty materiałów i żywotność materiałów eksploatacyjnych.

Materiały eksploatacyjne można zamówić u przydzielonego Opiekuna Klienta.

Skontaktuj się z swoim Opiekunem Klienta i zapytaj o aktualną cenę.

Ceny materiałów eksploatacyjnych ustalisz bezpośrednio ze swoim Opiekunem Klienta.

Rekomendowana liczba nadruków to 70 szt. *(przybliżona wartość, zależne od wielkości i wzorów)

Rekomendowana liczba cięć nożem dla materiałów Anti-Shock™, Hammer™, SilverProtection 1000 szt. *(dla zadruków Ferya i On-Demand możliwa mniejsza ilość)

Personalizacja etui

Przeczytaj więcej na temat personalizacji etui.

Produkcja spersonalizowanego etui zajmuje 5 minut. Zobacz, jakie to proste.

Grafika powinna być przygotowana w najlepszej możliwej jakości 300 dpi rozdzielczość 1181 x 2125 px. Formaty obsługiwane przez edytor to: .jpg, .png, .pdf. Ważne! Istotnych elementów nie umieszczaj na krawędzi etui, zachowaj 3 mm marginesu bezpieczeństwa.

Personalizacja umożliwia nałożenie i dostosowanie dowolnej grafiki oraz stworzenie kolażu z kilku zdjęć.

Co mówią nasi Klienci?